среда, 1 марта 2017 г.

Освіта Запорізького краю-2017

Повна назва закладу освіти: Терпіннівський колегіум «Джерело» Мелітопольської районної ради Запорізької області
Адреса закладу: вул. Таврійська, 7, с. Терпіння Мелітопольського району, Запорізької області, 72333
Телефон: 0-619-44-32-27
Автор досвіду: Некрасова Аліна Геннадіївна, педагог-організатор Терпіннівського колегіуму «Джерело» Мелітопольської районної ради Запорізької області
Тема досвіду: Позакласна діяльність як інструмент всебічного розвитку та реалізації творчих здібностей учнів
Базова модель досвіду:
Актуальність теми обумовлена сучасними тенденціями у виховній роботі. Творчий підхід у системі педагогічного впливу є необхідною та об’єктивною закономірністю, що зумовлюється оновленням змісту сучасної освіти, гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально-виховного процесу; необхідністю формування творчої особистості вихованця, його готовності до активної діяльності в нових соціально-економічних умовах, спроможного реалізувати себе у житті, бути  успішним і сприяти розвитку суспільства. Тому забезпечення кожній людині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань школи, яка повинна не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати особистість, здатну  творчо мислити, приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, здатну до мобільності, швидкої зміни соціальних ролей. Актуальність і педагогічна значущість цієї проблеми зумовили вибір теми «Позакласна діяльність як інструмент всебічного розвитку та реалізації творчих здібностей учнів».
Мета:
-         висвітити можливості  позакласної діяльності як як інструменту всебічного розвитку та реалізації творчих здібностей учнів
-         розкрити сутність створення атмосфери співробітництва і співтворчості, взаємодії учителя і учня;
-         описати методи та прийоми виховної роботи, що сприятимуть стимулюванню самоосвіти, самовдосконалення особистості;
-         окреслити шляхи розвитку творчої компетентності дитини.
Завдання:
-          залучити учнів до позакласної діяльності;
-   створити умови для розвитку природних задатків учнів, їх інтелектуального творчого потенціалу і самореалізації особистості;
-   стимулювати розвиток творчих здібностей шляхом залучення до позакласної діяльності;
-      розширити можливості їх участі в позакласній та позашкільній діяльності, що сприятиме їх особистому розвитку і соціалізації.
Отже, змодельована відповідним чином позаурочна діяльність надасть можливість сприяти всебічному розвиткові та реалізації творчих здібностей особистості дитини.
 Теоретичне обґрунтування досвіду: робота носить практичний характер, тому теоретичні джерела розглядалися оглядово. 
     Мій досвід роботи як педагога-організатора всього лише неповних чотири роки, проте і за цей час я встигла накопичити чимало напрацювань, займаючись дослідженням впливу позакласної діяльності на всебічний розвиток та реалізацію творчих здібностей учнів. 
     Робота з розвитку творчих здібностей проводиться відповідно напрямам виховної діяльності, тому діє в таких галузях:





- патріотичне виховання;




- природоохоронна діяльність;





- спортивна культура;






- життєзбережувальні заходи ;



- агітаційна робота;





- заходи розважального характеру.


    

 Детальніше ознайомитися з моєю роботою можна тут








Комментариев нет:

Отправить комментарий